اینم پست انیمه ای که گفتمD:

+تولدمم مبارکXD

Liz and the blue bird

 
نام: لیز و پرنده آبی – Liz and the Blue Bird 2018
امتیاز: 7.2 از 10
ژانر: انیمه, درام, فانتزی
رده سنی: ندارد
نوع اثر: سینمایی
کارگردان: نائوکو یامادا (Naoko Yamada)
نویسندگان: آیانو تاکدا و ریکو یوشیدا (Ayano Takeda, Reiko Yoshida)
استودیو: Kyoto Animation, Bandai Namco Arts, Pony Canyon
تاریخ انتشار: 21 آوریل 2018 (1 اردیبهشت سال 1397)
مدت زمان: 90 دقیقه

خلاصه داستان

میزوره یوروئیزوکا (Mizore Yoroizuka) و نوزومی کاساکی (Nozomi Kasaki)، دو دوست صمیمی در سال آخر دبیرستان هستند. آن دو در یک گروه موسیقی عضو هستند. آنها بسیار هیجان زده هستند و می خواهند در مسابقات کشوری برنده شوند. میزوره ابوا و نوزومی فلوت می زند. آنها آهنگ های خود با الهام از داستان لیز و پرنده آبی می زنند؛ داستانی آلمانی درباره دختری به نام لیز (Liz) که با پرنده ای آبی که به یک انسان تبدیل شده، آشنا می شود و به دوستانی صمیمی تبدیل می شوند اما بعد از مدتی مجبور می شوند تا از هم جدا می شوند. میزوره با ابوا، نقش لیز و نوزومی با فلوت، نقش پرنده آبی را بازی می کند. آنها متوجه می شوند که این داستان، می تواند به رابطه بینشان ربطی داشته باشد؛ یعنی میزوره در واقع لیز و نوزومی پرنده آبی است و همین مسئله میزوره را نگران می کند. میزوره و نوزومی، به زودی شروع به درک این مسئله می کنند که چیزی به نام کنار هم بودن، نمی تواند برای همیشه وجود داشته باشد…

نقد کلی (bella .vr )

اولین چیزی که نظر منو نسبت به انیمه جلب کرد رنگ پردازی و صحنه های هماهنگش بود.توی کل انیمه حس سادگی و آبی رنگ و سکوت بود.

 یه درام و یه داستان خیلی آروم بود.صحنه های انیمه واقعا قشنگ بودن و این انتظاریه که از کیوتو داشتمD: رنگ آبی پایه انیمه بود ، از لباس ها فرمشون تا نمای کلی مدرسه و در کل حال و هوا و رنگ و روح داستان.

دومین چیز موسیقی فوق العاده..درواقع خیلی خوب و ساده به نقش موسیقی تو داستان پرداخته بودن و بدون شک اجرای قطعه لیز و پرنده آبی واقعاااا قشنگ و دلنواز بود. هم اینکه واقعا با داستان کلی هماهنگی کامل داشت.

چیزای دیگه مثل شخصیت ها هم جالب بودن.نوزومی یه فرد درونگرا بود و میزروره برونگرا...و باید بگم ساده ترین و شیرین ترین دوستی متعلق به نوزومی و میزوره هست و تمامD:

مورد دیگه که میمونه داستان کلی.در واقع کاملا ساده هست اما در کنار حفظ سادگیش قشنگه و قسمتی از زندگیه در واقع مهم چیزیه که اون دو فهمیدن.

 نه قهرمانی وجود داره و جنگی...تنها داستان این دو شخصیت و آیندشونه(:

(یعنی منتظر اتفاق خاصی نباشید..به همون صورت که شروع میشه تموم میشه:] )

و اما نکته منفی

این دست من نیست اما از پایان راضی نبودم:"| کاملا پایان منطقی و بجایی هست..اما حس میکنم سرنوشت میزوره یه چیزی کم داره و درست نیست..

​​​​​​ممکنه زیادی آروم باشه ...در واقع من مشکلی ندارم و دارم این شکلی رو ترجیح میدم اما سلیقه هست به هر حال

نکته منفی آخر اینکه این انیمه زیادی قشنگ و ساده هست=]

"پس برای به راه راست منتقل شدن این انیمه مشاهده فرمایید با تچکرD:"

...

 

​​​​​​+۱میخواستم یه پست مجزا برای تولدم بزارم اما بیخیال شدم و فقط بهتون پیشنهاد میکنم سه تا آهنگ رو گوش بدید^^

To my youth_bol4

Hot susse_nct dream

Birthday_somi

+۲میدونید بد شانس بودن در عین خوش شانسی به چه صورته؟لعنت به سال کبیسهT--Tیجورایی تولدم ۹ جولای ساعت ۸:۳۰ مصادف با ام وی پسرا هست..اما از امسال به بعد بخاطر سال کبیسه ی ینیدیغصیخ-__- باعث شده یک روز بهش اضافه شه و میشه ۱۰ جولای...من اعتراض دارمT^T

+۳ انتشار در آینده هست ولی...خوبید؟^-^ بیاید حرف بزنیم