همون Destroy the city که توی ام وی های Eve مدام میبینیم مشابهش توی ذهنم اتفاق میوفته من دوست دارم حتی عقیده های قبلی خودمو به چالش بکشم و خودمو اسیر پوچی کنم گاهی یه پوچ‌گرا میشم و گاهی یه xxfx تمام عیار هر چی که هست وقتی مغزم متلاشی میشه توی بهترین و بی طرفانه ترین حالتش قرار میگیره

و سوال میپرسه

گاهی به یه جواب موقتی میرسم و گاهی نه جواب راضیم نمیکنه برای همین قبل از اینکه از کلم دود بلند شه و بزنم به سیم آخر می‌خوام از شما بپرسم به نحوی ازتون کمک بگیرم تا بهم یه نگرش جدید رو نشون بدید فقط با گفتن نظر شخصیتون

سوالم اینه که...

۱_چیزی که به زندگی ارزش میده چیه؟ و آیا خود اون چیز باارزشه؟

 

۲_یه سوال متنوع... چی خوشحالتون میکنه؟

 

+سوال دوم برای من در حال حاضر یه پارازیت فکریه ولی خب گفتم حالا که می‌خوام سوال کنم اینو هم بپرسم و اینکه زیاد هم نمی‌خواد درگیر شید هردوشون فقط دوتا سوال ساده ان(یکی باید اینو به خودم بگه)