رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند                  

                           چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

ـحافظ


+1 وقتی برمیگردم به کتاب عربی پارسالم(در جهت یاداوری و تمرین) و صفحه اولش این بیتی که من ننوشتمش(و میدونم‌ کی نوشته)رو میبینم و میفهمم تموم اون چیزی که پارسال میخواستم باور به این بیته

+2 اخه من چرا انقدر سوتی میدمTT این هفته برای دوتا از معلم هام نوشتم فلانی هفتم،فلان مدرسهTTچرا ذهنم باور نکرده رفتم هشتمTT(هفته قبلشم لیریک فرستادم تو گروهT-T)

+3 برای تحقیق درس تفکر موضوع فلسفه رو انتخاب کردم:`) عاشق موضوع های آزادم:]

+4این هفته بدون هیچ برنامه ریزی درس خوندم و خوب درس خوندم*بازگشتن به سال های طلایی درسخون کلاس بودن* بازده خوبی داشت*اعتماد کردن به خود*

+5 اگه گنشین ایمپک دانلود شد..بار دومه دارم دانلودش میکنم و نمیشهTT

+6 ست کردن پروفایل هرچقدرم لوس باشه وقتی پای دازای و چویا باشه فرق دارهD":

+7عنوان..این هفته کلا همین حسو داشتم:""

+8حالا باید بخاطر داشتن یه روز بی دغدغه تا هفته دیگه صبر کنم..*اشک

+9 نوراگامی خیلی قشنگهD":

+ 10 تنها دلیلم برای درس خوندن با برنامه فقط اجتناب از استرسه البته فقط این نیست اما مهم ترینشه

+11 با عدد یازده تمومش میکنم انقدر که این عدد یازده گیر داده به من:/

یه بار دیگه به این آهنگ گوش بدیم:""")

 Song cry-August Alsina cover by yeonjun TXT

شب بخیر^^💙