جمع کردن اطلاعات راجب اتفاقات و دنیای دور برم رو دوست دارم هرچند فکر میکنم بیشتر شبیه روشن تر کردن یه موضوعه و یاد گرفتن یه چیز جدید ارزش بیشتری داره .

 

مثل همیشه سوال:"

۱.زندگی ارزشی هم داره؟میشه ارزشی بیش از خوشی و درد داشته باشه؟

یا به قول دازای سان:

 Do you really think there is any value in the act of living?=D 

 

۲.اگر تناسخ رو در نظر بگیریم توی زندگی بعدی دوست دارید چه موجودی باشید؟

 به شخصه زندگی یه گربه مثل گارفیلد رو ترجیح میدم یا اینکه سنگXD

 

۳.تا حالا فک کردید چرا سوال میپرسم؟D:

 

+۱ از طرفی خوشحال میشم از لطف و کمک دیگران اما از طرف دیگه اینکه بخوام جبران کنم یا تشکر کنم سخته پس ترجیح میدم فقط حس کنم اگه کمک خواستم کسی باشه حتی اگه کمک نگیرم

+۲ در تلاش برای اوتاکو کردن مامانم بیست و چهارساعته : مامان بانگو ببینیم؟ 

+۳ اگه یه نکته مثبت توی کار اشتباهی که انجام دادین پیدا کنید دیگه نگرانش نخواهید بود=)

یکی از بهترین چیزی که این روزا یاد گرفتم

+۴ عکس پست..TT