همه احساساتی که در درنمون زندانی شده

بعد وقتی دیگه نمیتونی اونا رو تو خودت نگه داری

منفجر میشه

و دنیایی که بعد از انفجار ساخته میشه 

از اونی که فکر میکردم قشنگ تره

-انیمه سرود قلب ها

الان به دو دلیل خوشحالم ، یکی تولد یک‌سالگی وبمه!چرا خوشحال نباشم؟و یکی دیگش به لطف این دیالوگی که بالا گذاشتم دیگه لازم نیست از گذشته یا جایی که شروع به وبلاگ نویسی کردم طومار بنویسم

داستان به وجود اومدن اینجا همینه همین احساسات بی ارزشی که هیچ جا جاشون نبود همین خاطره های که تعریف نمی‌کردم چون کسی رو نداشتم بهش بگم همین، بودن و شناختن خودم دلیل به وجود اومدن اینجاست

چون حتی اگه بلا هم یه پرسونای دیگه باشه بازم انعکاسی از منه و مهم تر از اون پرسونای بلا هم مثل من بی نقص نیست

 ساده تر بگم دوتامون بلد نیستیم پست درست و حسابی بزاریمXD

تولدت مبارک بلو اسکای/نایت اسکای خوشحالم از بودن دوتامون در اینجا 

و ممنون از همه شما که یک سال باهام بودید و با حرف زدن باهام کلی خوشحالم کردید3>

و همین ._.

روز خوبیم داشته باشیدD:💙

+ولی صندوق بیان می‌تونست یه لطفی بکنه حداقل یه امروزو مثل آدم چی اپلود کنه:/(عکسا رو درست میکنم..اینا قدیمی ان)

+به دلایل دیگه هم نشنستم تعریف کنم ۱_اصلا تو تعریف کردن خوب نیستم ۲_از زیاد حرف زدن بدم میاد ۳_شما هم حوصله ندارید ، مگه نه؟

+یک سالگی وب..یعنی باید هدیه بدم؟:"|

+دلیل "اون میشه بیاد؟:")" این بود که ازتون می‌خوام از خودتون یه یادگاری جا بذارید چه منو خیلی وقته میشناسید چه کم چه تا به حال باهام حرف نزدید یا پستامو زیاد هم نمیخونید بازم یه چیز کوچولو جا بذارید::)ینجوری خیالم راحت میشه:")