(وقتی حوصله نداری به اینکه چطور عکس بگیری بهتره فکر کنی)

 منبع این چالش میتسوری هست و چون اوتاکو ام و چالشای کوتاه دوست میدارم شرکت کردم°^°

یویشو!

۱-چه مدت است که اوتاکو هستید؟

از بچگی (۹-۱۰) کم و بیش انیمه می‌دیدیم ولی تقریبا ۱ و نیم ساله به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت میکنم"-"\

 

۲-ده کارکتر مورد علاقه شما؟

۱-دازای اوسامو

۲-گوجو ساتورو گوجه ساتوریxDD

۳-تاناکا (آئو هارو راید)

۴-تاناکا(ی همیشه خسته)

۵-هوتارو اورکی

۶-تاکاناشی ریکا

۷-ال

۸-تومی=)

۹-مایکی ​​​​

۱۰-(مطمئنم یه نفرو یادم رفته برا همین خالی میزارمش"-")

 

۳-لقبی که به عنوان یه اوتاکو دارید؟

بلای همیشه خسته

توی خانواده ما هیچکس اوتاکو درست و حسابی نیست ولی مطمئنم همگان به این لقب برای من متفق ان:|

 

۴-انیمه ای که دوست دارید در آن زندگی کنید؟

فرق نداره کجا فقط بزارید برم منT-T

هیوکا چون زندگیشون آرومه:")

و بانگو چون خیلی خوش میگذره!

 

۵-بدترین اسپویلی که تا به حال شنیدید؟

بنظر من لو رفتن کل داستان چیزی از جذابیت‌های انیمه یا لذت دیدنش کم نمیکنه ولی به هر حال..

کل داستان دث نوت:))

با این حال بازم عر میزدم سر هر مرگیxD

 

۶-بدترین اسپویلی که تا به حال کردید؟

ببینید روش اسپویل کردن من کلا متفاوته مثلا با طرف میشینم انیمه میبینم و قبل از هر اپیزود و هر صحنه حساسی که میخواد ببینه میگم : هههه!میدونی میخواد یه اتفاق بزرگ بیوفته؟ یا هعی ولی اون حیفش بودا البته این برای قسمت بعده!

و چه بسا رو اعصاب تره و کیفش هم بیشترهxD

 

۷-انیمه ای که دوست نداشتید؟

انیمه های هنتای با اینکه نه دیدم و نه دوست دارم ببینم._.

 

۸-پنج شیپ مورد علاقه شما؟

۱-سوکوکووووT^T💖

۲-لانگا و رکیD":

۳-شرلیام:"))

۴-مافویو اوئنویاما(چه کیفی داره شیپ فِیوت ریل شهD": )

۵-اتک ندیدم ولی میکاسا و ارن(معتقدم خیلی به هم میان:") )

۶-زک و ریچل:")

 

۹-ده کارکتر تنفر انگیز برای شما؟

۱-اسونا(و اون کیریتو-کون گفتنش:|)

۲-جیسون*سایلنت کرای برای کانکی بیچارم*

۳-شینبو(اسکیت تا بینهایت)

۴-سوکونا و لایت(هم کراشمن هم ازشون بدم میادxD )

دیگه از کسی بدم نیومدTTده تا زیادهTT

 

۱۰-انیمه ای که پایان آن را نمی‌پسندید؟

هیچکدوم

+۱یوهو~

+۲ولی جیسون واقعا نفرت انگیزه واقعا...

+۳سوکوکو شیپر تا ابدT^T\