اول از هر چیز یه شب آروم رو تصور کنید که کنار پنجره روی تخت خوابیدین و باد خنک شبونه به صورتتون برخورد می‌کنه و به Coffeine از akiyama kiro گوش میکنید*

اردیجهنم رو معلم علوممون بهمون گفت گفت که "اردیبهشت، اردیجهنمِ دانش آموزاست البته فقط این ماهه و من در تعجبم توی اریجهنمِ دانش آموزا هنوز بعضیاتون توی بهشتتون سر میکنید-"

بعدش هم یه چیزی درباره فضای مجازی گوشی و این چیزا گفت که واقعا متحول کننده بود lol

-

این هفته(آف‌کورس هفته بعد هم) تو یروز هم امتحانه عربی داریم هم امتحان علوم و بله دو تا درسی که تا حد مرگ ازشون متنفرم")

-

من قرار بود محو شم من اصلا تو فکر برنگشتن هم رفتم ولی چون رفتن و نرفتن هردو حس بدی داشت معلقم ولی الان دارم پست میذارم(و به خودم دلداری میدم که اشکال نداره اصلا توی درباره وبم می‌نویسم اینجا اشغال دونی منه تا انتظارات بیخود از منی که هدفم نوشتن همین چرت و پرتاس نداشته باشم)

-

دوشنبه ها زنگ اول برای ورزش میریم باشگاه و فرم و اینا رو در میاریم منم با یه حالت عادی تیشرت سبز نیمه گشاد شلوار مشکی نیمه گشاد و یه موی کوتاه این شکلی بودم(حوصلم نمیشه لینک کنم:")و کنار زمین مثل تاناکا توپای تنیس رو کردم تو موهام...کلیک

 و همون روز دو نفر بهم گفتن کیوت-

چهارشنبه هم نفر دیگه بهم گفت شکل انیمه ها شده بودی")))(منم که اصلا خرذوق و اکلیلی نشده بودم و هنوزم نیستم.اصلا.)

-

*

میدونید به قول مامانم به مثل بقیه نبودن خیلی علاقه دارم البته اون میگه تو اصلا نمیتونی آدم عادی باشی (ولی برداشت من این شکلیه) 

یکی از علت هاش سلیقه موسیقیمه به نظر من عجیب و خاص نیست فقط..کمیابه مثلا از پاپ چه ایرانی چه خارجی مثل هالیوود خوشم نمیاد و دشمن آهنگای ترند هالیوودی ام حتی توی کیپاپ هم همه گروه و همه آهنگای بعضی گروها رو دوست ندارم و فن همشون نیستم

بیشتر دلم میخواد یکیو پیدا کنم که...متفاوت باشه و قشنگ حتی اگه زیاد معروف نباشه

به هر حال من با یه خواننده ترانه نویس و آهنگساز ژاپنی آشنا شدم و کافئین یعنی akiyama kiro و چون اسمش سخته یجورایی،بهش میگم کافئین°^° (به واسته وب Alex ai باهاش آشنا شدم و بهش میگم کافئین..از همینجا میگم بهت، ممنونم!) و گاد عاشق استایلشم:)اجراهاش استایلش خودش..

-

به آهنگای AaRon هم گوش کنید (خصوصا onassis و we cut the night)

از کافئین هم xD Coffeine

-

دارم از حس نکردن احساسات به عنوان یه ضدحمله دربرابر درد استفاده میکنم تا بلکه بتونم از دستشون برای مدتی خلاص بشم 

امیدوارم اثر گذار باشه")~

-

سر زنگ هنر من کلا رو صندلیم خوابم و معلم هنر اصلا کاریم نداره")اخ که چقدر مدیونشم..البته چه کنم که از کارای بیخود هنر آزرده ام و علاقه ای به فعالیت هاش ندارم پس راهی برای جبران ندارم و به خوابیدن سر کلاسش ادامه میدم

اینم بگم که صندلیای مدرسه اصلا برای خوابیدن راحت نیستن و با هیچ متود خوابیدنی وفق داده نمیشن (مامانم :این همه پول میدم و تو میریی مدرسه که بخوابی؟ من: من فقط از "اگه خوابت میاد پس باید بخوابی" تبعیت میکنم.مگه غیر از اینه؟ ┌( ̄ヘ ̄)┐)

دنیای عجیبیه

-

اگه ولم کنید کلیی چیز دیگه هم برای گفتن دارم ولی متاسفانه اون یروزی که اون دوتا امتحان مزخرف رو داریم فردا هست و هنوز هیچی نخوندم...پس بهتره برم ولی بدونید اگه به آهنگ کافئین هنوزم گوش نکردید شاهد روی خشن من خواهید بود3>

 

پی‌نوشت۱:یه کامبک دارک از توباتو...این رسمش نبود واقعا اینو...دارم نمیتونم...(چقدر دلم میخواست یه کامبک دارک به سبک puma و cysm بدن و واقعا میخوان بدن هق:") )

پی‌نوشت۲: بالاخره گنشین نصب شد...Kaeya خیلی شخصیت کراشیه")...

پی‌نوشت۳: شدیداً به گیتار الکتریک سفید-مشکی نیاز دارم...

پی‌نوشت۴: بعد از چند وقت نقاشی کشیدم.. کلیک