چون نتونستم چیزی آپلود کنم عکس پست:")

یه چند روزیه امتحاناتم تموم شده ولی به دلایل مختلف مثل تنبلی یا بهانه اول قالب جدید بعد پست به تأخیر انداختمش ولی الان دیدم خیلی دلم تنگ شده و نمیتونم ننویسم

خیلی دلم برای اینجا نوشتن و کامنت هاتون تنگ شده=") برام بنویسید

 

+1 از اتفاقاتی که میخواستم تعریف کنم...بعد امتحانات رفتم موهامو رنگ کردم:] جدا از اینکه تجربه قشنگیه بهم کمک می‌کنه در مقابل قضاوت ها و دخالت های بی‌مورد مثل "چرا این شکلی شدی!" "پیر شدی هه هه" وایسم و جدی جدی اهمیت ندم=))) (یه قسمتی از چتریامو و کناراش رو رنگ کردم برای همین سفید که بشه انگار پیرشدم xD) درسته الان موهام سبز پاستیله و زیاد برای بقیه خوش آیند نیست(سو وات؟آی دونت کر ات آلD:) ولی بعدا آبیش خواهم کرد..

ولی خب شبیه خودم نیستم اذیتم می‌کنه:"

 

+2قبلا یه شخصی بود که با قاطعیت می‌گفت عمرا یه نفر برام خیلی خاص بشه از همه بلا استثنا متنفرم عمرا تو زندگیم یه نفر رو به طور خاصی دوست داشته باشم الان بنظرتون کیه که زده رو حرفش؟بله خوده من...

اما من یهو خودمو دیدم که پروانه ها رو تو ریش حس میکرد طرف مقابل براش‌ از همه متفاوته و قلبش میتپه و استرس و هیجان داره... هیچوقت فکرشم نمی‌کردم و درسته این یه عشق نوجوونی یا اشتباه هورمون ها باشه ولی...حس قشنگیه:"))هرچند به هیچ وجه منطقی نیست..

البته جدا از دوست داشتنش واقعا آدم خاصیه من هیچوقت هیچکس مثل اون رو ندیدم و اون کاملا می‌فهمه من چی میگم و من میتونم بهش بگم خوب نیستم...:")

 

+3 تو دوران امتحانات با مامانم دفترچه مرگ دیدیم و خوشش اومد ینیدنینینی حتی قرار شده موریاتی وطن پرست رو شروع کنیم...ولی میگه اوتاکو نیست:")میگه از بنگتن خوشش میاد ولی آرمی نیست:')~ناندههههT-T

 

+4این روزا یکم حس بهتری دارم حتی دیشب حس کردم دارم از شدت خوشحالی میمیرم یا مدت هاست به این اندازه خوشحال نبودم و عمیقا این حسو براتون آرزومندم:"]

 

+5 میشه انیمه colourful و فیلم انجمن شاعران مرده رو حتما ببینید؟xD واقعا پیشنهادی و خوبن..

 

+6امتحانات هم خوب گذشت جز اون بی دقتی علوم...امیدوارم ۲۰ رو بده..اگه نده دوباره معدلم خورده میارهT^T (اعتماد به سقف با اعتماد به خود؟)

 امتحانات شما چطور بود؟

خودتون خوبید؟T^T

 

+7برید eve گوش کنید خب؟خصوصا اگه جی پاپ/راک گوش میکنید..(قشنگه..کلیک)

میدونید وارد شدن به فندوم گروه utaite این شکلیه که توی یه صحرا قدم میزنی و حتی یه بیوگرافی خشک و خالی فارسی هم پر نمی‌زنه"-"ولی سورارو خیلی قابل درکه..خصوصا علاقش به خواب..

 

+8این + رو اختصاص میدیم به چپتر ۱۰۱ بونگو استری داگز و ضدحال کافکا (سوکوکو شیپر زخم خورده)

 

+9 میدونید زندگی من توی تابستون چه تغییری کرده؟ به کارام مثل فیلم دیدن و نقاشی کشیدن کتاب خوندن بازی کردن و... نمی‌رسم چون خوابم...شاید زیادی داره خوش میگذرهT-T 

نه تا کافیه...شبتون بخیر و دلم برای x کامنت جدید تنگ شده:")(بسیار غیر مستقیم)

 

پ.ن این شاید آخرین پست چرت و پرتم باشه و بعد از اون یسری برنامه دارم تا یکم به وبلاگ نویسیم نظم بدم...

عکس پست زیادی وایب خوبی نمیده؟:")