(دوپو کیوت...TT)

پیش‌گفتار: جوجوتسو فنا، بیاید با هم به توافق برسیم که ماهیتو با همه چندش و بد بودنش هم واقعا خوشگله هم عقیدش قشنگ و جالبه(روح نفرین شده از این بشر خوشگل تر و چندش تر؟نه نداریم)

مرتیکه چندش خیلی ازت خوشم میاد ولی خیلی نفرت انگیزی اه...(حتی نقاشیشو هم کشیدم::)(ولی جونپی...*ترک کردن صحنه با حالتی پر بغض*)

۱_اوه خب باید بگم.. قضیه بسته شدن کامنتای پست a letter from ao و دیگر تنهاییم نگذار...این بود که سر هیچی اعصابم خورد شده بود و زدم کامنتا رو بستم"-"(اما اگه فکر کردین پشیمونم اشتباه فکر میکنید چون جدا از علاقه زیادی که به نظر جدید دارم هراس از پاسخ دادن نمی‌ذاره) و اینکه جهت اطلاع بگم دیروز و دو روز قبلش واقعا روز مزخرفی بود و من کلا این شکلی بودم که : من امروز اصلا نمی‌خواستم بیدار شم|: (و باز هم ضعف اعصاب)و فهمیدم سلامت روحی که داشتم میگفتم خیلی بهتر شده شدیدا داغونه و فقط من بودم که نمیدیدمش"-" وگرنه این همه خصومت نسبت به خودم و این امواج شدید و رو‌مخ احساسات چطوری میتونه یه روح و روان سالم رو نشون بده؟ (من این حجم از بی ثبات بودن رو نمیتونمT-T)

 

۲_فصل چهار بونگو استری داگز یا همون سگای ولگرد بونگو قراره سال ۲۰۲۳ بیاد و به عنوان یه بونگو فن واقعا ذوق دارم!T^T آه نه...در حقیقت ذوق ندارم با این کارایی که کافکا کرده بیشتر نگرانم فقط کافیه توی انیمه دست از پا خطا کنه تا براش دسیسه بچینم و تا خود ژاپن پای پیاده حتی تو اقیانوسا برم و گیرش بیارم. لنتی تو قول داده بودی سوکوکو رو ریل کنی دونت یو ریممبر؟T-T (کافکا:نانی؟) #یه سوکوکو شیپر مانگا خونده ی دل شکسته

#نیمه اسپویل

با تموم اتفاقایی که تو مانگا افتاد فکر کنم از محدود کسایی باشم هنوز دازای رو مثل قبل دوست دارن=))

راستی،خطاب به گوگل و کلا همه دنیا بانگو نیستش... بونگو عه

 

۳_میدونید من زیاد مانگا نمی‌خونم و نخوندم ولی وقتی مانگا می‌خری یعنی یه پول هنگفتی واسه هر vol میدی (اونم با کلی التماس و تهدید برای استفاده جیب خود(؟)) غیر ممکنه نخونی یعنی جرأت نمیکنی چون هربار که به ماما میگفتم کتاب می‌خوام می‌گفت مگه مانگاهاتو خوندی؟ (من:حقیقتش تزئینی ان) ولی خب من خوندم! و پیشرفت رو توی خوندنم دیدم از خوندن چپتر به چپتر رسیدم به خوندن دوتا vol توی یه روز...و این جای عجیب ماجرا نیست عجیب اینه که من از انیمه های شوجو خوشم نمیاد ولی یجورایی معتاد Ao haru ride شدم البته باید بگم خود مانگاکا یکی از بزرگترین دلایلی بود که از مانگاش خوشم اومد چون گاهی کنار صفحه هاش صحبت های خودش بود گاهی تعریف میکرد و گاهی درباره شخصیت ها می‌گفت حتی یکبار داشت درباره آهنگی که حین کشیدن اون پارت گوش میداد صحبت میکرد و این خیلی تنوع جالبی بود اگرچه مانگا من ورژن انگلیسی بود و کامل متوجه نمیشدم اما همونقدرشم ازش خوشم اومد

الان هم دارم نقشه میکشم یجوری vol به وول بخرم تا کل مجموعه شو داشته باشم(رویایی با سرنوشت نامعلوم)

 

۴_همون جور که اول پست رو می‌بینید شروع به دیدن جوجوتسو کردم(این انیمه به معنای واقعی کلمه انیمه قوی و محشری ایه)و همزمان انیمه جونجی ایتو رو شروع کردم و...میدونید ژانرش ترسناک نیست در واقع وحشته و فقط چندش عجیب غریب و گاهی ماوراییه برای همه سوال پیش میاد:خب چرا آدم همچین داستانای وحشتناکی رو ببینه؟ و من جوابی ندارم واقعا نمیدونم اما میبینم و کم و بیش لذت میبرم

 

۵_چند شب پیش(پریشب) بعد مدت ها دقیقا رو به روی آسمون خوابیدم آسمون پر از ستاره بود...و خب هنوز در حیرتشم از شدت زیبایی اصلا واقعی بنظر نمیومد (از شدت زیبایی خودمو به زور بیدار نگه داشتم تا بیشتر ببینمش) و خب این حیرت و علاقه من نسبت به آسمون انتها ندارهT-T✨ (اطلاعات نامفید جهت مطلع نمودن: واقعا هوا سرد بود.واقعا. و اینکه اون شب کلی درباره وال ۵۲ دو هرتزی برای ماما و بابا سخنرانی کردم و کیفشو بردن گرچه وسطش خوابشون برد..*اشک* بعدش هم تصور کردم چی میشد اگه وال ها و عروس دریایی ها بالای سرمون تو اسمونا حرکت میکردن بعد هم به این فکر کردم ستاره ها حتی بدون قلب هم نبض دارن و به روش خودشون میتپن)

راستی درباره ستاره ها....واقعا حیفه من این همه مدت یه اپ به ایننن خوبی داشتم و تا حالا دربارش نگفتم:) اگه به نجوم یا علم ستاره شناسی علاقه دارید یا نه فقط دوست دارید بدونید این کدوم صورت فلکیه یا اسم یه ستاره چیه اپ Stellarium رو شدیدا پیشنهاد میکنم. Believe me ! پشیمونتون نمیکنه(شبیه تبلیغای تلویزیون شد:دی)

 

۶_هیچی بدتر از این نیست که شیر کاکائویی که کلی براش نقشه و برنامه ریختی به دلایل نامعلوم مفقود بشه...یه عصر کامل سر اینکه کی خورده بحث کردیم آخرش بحث به این رسید که چجوری باید قاتلی که ازش شکایت شده برای خودش دفاعیه و مدرک برای اثبات مظلومیت بیاره ولی باید بگم پرونده نیمه تمام موند اما شما....برای شادی روحش شیرکاکائو میل کنید*زانوی غم بغل کردن*

 

۷_حقیقتش اینه من نمی‌خواستم پست بزارم و این همه چرت و پرت بگم ولیکن این وضعیت روشن نشدن ستاره ها ی بیان خیلی غم انگیز و همزمان کمی رو مخه برای همین گفتم حتی اگه چیز مفیدی برای گفتن ندارم باز یه چیز ساده و چرت و پرت بگم

امیدوارم شماهم به پاس فداکاری که کردم کامنت خود را نظر کنید.جانهD:

پ.ن۰کاملا متوجه ام به کامنتای پست قبل جواب ندادم..نمی‌خواد بگیدT-T

پ.ن۱چالش هایکو نویسی خیلی چالش جالبیه خوشحال شدم عنوان هام قابل استفاده بودن و همچنین ممنونم از آنیما و هیون ری که دعوتم کردن ولی بعد دیدن این همه هایکو خوشگل روم نمیشه منم بنویسم آخه"-"... اگه روراست باشم در واقع تقصیر laziness وجودمه:<

پ.ن۲ بزارید برای دوپو بمیرم با اون چشای خسته و موهای گوجه ایشTT حیف که انیمش خوش ساخت نیست و کلی انیمه ندیده دارم وگرنه قسم به خواب آلودگی وجودش که شدیدا برام قابل درکه حتما میدیدمش

پ.ن۳ اگه تموم شد یروزی نشونش میدم(راهنما:اسپویل ضایع) اگه نگاه کنید هم میتونید ببینید جای پیوند های روزانه عوض شده و رفته توی عنوان بنظر قشنگ تر اومد اگه یه پست جدا داشته باشه~

پ.ن۴ تیک تاک و اینستا کاری کردنن که منی که حتی تا حالا نداشتمشون از آهنگای ترندشون متنفر بشم آخه چه خبرشههههملنبننببپ آدم گوشش خراش میبینه با این آهنگای مسخره و بامحتوا اه"-"

پ.ن۵ یه فکت غیر قابل انکاری وجود داره اونم اینکه هیچچکسس نیست از انیمه جوجوتسو بدش بیاد و علاوه بر اون هیچکسسسس نیست واقعا نیستتت که از ساتورو گوجو بدش بیاد و خدایا... اوپنینگ فصل اول انیمش شاهکاره Eve عه و چی از این بهتر؟