نمیدونم به چه دلیل اما دلم رندوم نویسی خواست D":

+۱ چهارشنبه برای درس دفاعی یه آقایی رو آوردن و برام سواله از کجا آورده بودنش بنده خدا خیلی فسیل بود"-"... می‌گفت من نمی‌دونم شخصی و گروه چیه"-" به تیشرت می‌گفت از این تی تاپیا"-" یه دم هم هی به منفجر می‌گفت مُنجَفَر شد.... XDD واقعا این همه عزم و اراده ای که سر کلاسش پای نخندیدن رو کار گذاشتم دوبرابر مقدار اراده ای بود که برای امتحان علوم همون روز گذاشتم"-"

+۲ سرکلاس پرسید با وجود مانتو و مقنعه چرا باید چادر پوشید و چون گفت ساده هست منم شانسمو امتحان کردم و گفتم چون چادر یکدسته"-"

"-"...

بعد دوستم اومد درستش کنه گفت منظورش اینه که صافه"-"

بعد همه زدن زیر خنده

خدایا منو محو کن.

(همین ما که جز ایختیشاش گیرای مدرسمون هستیم هم باید به سوالای حجاب جواب بدیمxD)

+۳ باید ذکر کنم با اینکه خیلی خندوندمون اما یه جاهایی قشنگ اعصابمونو صاف کرد و من کلی حرف دارم ولی ترجیح میدم احترامشونو نگه دارم و تو دلم بگم سبزی پلو با ماهی...^^

+۴ حدس میزنم صندوق بیانم اعتراض کرده نمیتونم عکس آپلود کنم"-"...

+۵ به هیچ وجه قصد خاصی ندارم از گفتنش ولی این روزا توی شوخی های نسبتا خلاقانه یا حداقل غیر عجیب"-" بهتر شدم و پی بردم هر چی از آیدنتیتیم میدونستم دروغی بیش نبود فکر کنم ایده ی درست کردن شخصیت بهتر از پیدا کردنش باشه

+۶ یکشنبه عزممو جزم کردم و تصمیم گرفتم به هر نحوی شده فرداش نرم مدرسه و بعد از ساعت ها سخنرانی موفق شدم خودمو از چنگال های شیطانی امتحان هدیه و زنگ ورزش رها کنم باید اعتراف کنم اون صبح از بهترین صبح های زندگیم بود نه بخاطر خواب لذت بخشش بخاطر چشیدن طعم پیروزی در نبرد قانع سازی مامان-^- 

+۷ حقیقتش باید بدونید خط اول +۵ دروغ محضه.

+۸ جوری که انیمه کلاناد واقعیت پردازه رو دوست دارمD": جوری که کیفیت انیمه bocchi the rock قشنگه رو نمیتونم اصلا. هیتوری خیلی کیوتهTT ریو هم خیلی شخصیت mystery طور اما ساده و باحالی داره 

+۹ معلم پیامم که معرف حضورتون هست؟ اره میدونم نیست... یادتونه آذر ماه پارسال یبار گفتم معلم ابرو هاش سرمه ای هست همرنگ مانتوش هنوزم سرمه ای هست اما دیگه ست نیست... بگذریم این معلم پیام ما خیلی باحالهXDD 

یهو سر کلاس اتصالی می‌کنه و بلند بلند داد میزنه راستش از ما عصابی نمیشه اما بیشتر بخاطر دین عصبانی میشه و اتفاقا با ما موافقه

و خب داد هاش ترسناک نیست واقعا موقعی شروع می‌کنه داد زدن از خنده پاره میشممممXDD بدترین قستمش اینه که مجبورم جلو خندمو بگیرم و چشام پر اشک میشه اون روز داشت به یکی از بچه می‌گفت داری گریه می‌کنی؟ترسیدی؟ ولی دریغ از اینکه بنده خدا داشت از خنده گریه میکردXD 

+۱۰ اما به طور کلی عنوان گویای همه چیزه دیگه-^- مثلا اگه صبح از خواب پا شدید و از خودتون پرسیدید چرا باید کله صبح برم مدرسه بدون لحظه ای مکث بگید همش تقصیر مایکیه و اون لحظه هست که کاملا برای رفتن مدرسه آماده آید شاید بپرسید آخه چطور؟ بخاطر اینکه به گردن انداختن مشکلات و بدختیدها سر یکی دیگه خصوصا اگه مایکی باشه یا آمریکا باعث آرامش خاطر دل هاتون میشه

+۱۱ آخر هفته خوبی داشته باشید">