منبع چالش

از اونجایی که امسال سالی بود که بیشتر از هر سالی انیمه دیدم و به طور رسمی به جمع اوتاکو های پیوستم پس حرف زدن راجع فقط یه انیمه خب...سختهD":

ولی اگه بخوام راجع مورد علاقه تر هام بگم...

یکی بانگو استری داگز که کاملا با ژانر مورد علاقم مچ بود و رسما ینخژیننینینی خیلی خوب بود طوری که سعی میکردم حدس بزنم چی میشه ولی باز بانگو منو ضایع میکرد")) دیگه راجع به علاقم به دازای نگم نه؟اون خودش یه پست جداس:"))

یکی دیگش گیون...گیون دومین انیمه یائویی بود که دیدم و تو یه شب همشو تموم کردم*عینک دودی؟* قسمت ۹ آهنگی که مافویو خوند...ولم کنید بمیرمTT گیون صدر لیست بهترین انیمه یائویی قرار میگیره:"

و آخرین انیمه تاناکای همیشه خسته") این انیمه رو انتخاب کردم چون واقعا انیمه حال عوض کنی بود(بعد هر اپیزود باید می‌خوابیدم...چون با دیدن تاناکا یادم میومد که چقدر خسته ام و خوابم میادxD ": ) و لازمه بگم همزاد منه ولی یه لول بالاتر؟

انیمه هایی که امسال دیدم:واندر اگ(آخرش هم نفهمیدم چی شدD": )دث نوت (واتاشیوا ال دس) چونیبیو و دیگر توهمات(حقیقت بیا!سیناپس پاره شو!وانیشیمت دیس وورلد!) غریبه ای در ساحل ، نوراگامی(یاتو گامییییT^T) کلمات مانند نوشابه گاز دار حباب میشوند(گرافیکش و ترکیب رنگا فوق العاده بودن:" ) نقاب میتارو(زود قضاوت کردم..اشک) سرود قلب ها(از نظری ضعیف بود اما داستانش قشنگ بود:) اگه اشتباه نکنم آب و هوا با تو و زمزمه قلب رو هم همین امسال دیدم یادم نیست:"

​​​​

انیمه ای که امسال می‌خوام شروع کنم... جوجوتسو کایزن فقط بخاطر...گوجوXD

همچنین دوره آبی ، اسکیت تا بینهایت ، هایکیو 

مانگا هم...من اصلا مانگا خون نیستمD:: مگه این که...نسخه چاپیش باشهT^T و میدونید؟مانگا خریدمD"": موریاتی وطن پرست و سوار در بهار جوانی

از هر کدوم ۴ جلد دارم و هنوز نخوندم:" به هر حال گفتم که... من یه اوتاکوی نیمه خوشبختمT^T

علاوه بر اون محاله بتونم برای فصل چهار بانگو صبر کنم پس شاید خوندمش:"

اوپنینگ و اندینگ مورد علاقم..

اندینگ انیمه چونیبیو

اوپنینگ فصل اول بانگو

در نهایت همه دعوتن هر کسی که این پستو میبینه به طور ویژه دعوتهD:

+الان هم دارم هیوکا میبینم...بالاخره یه نفرو پیدا کردم معنی "ذخیره کردن انرژی" رو درک کنه و به نحوی یه هم قطاریD:

+میدونم طولانی شد ولی همه این انیمه ها رو در سکوت دیدم..چون هیچکس نبود تا باهاش دربارشون حرف بزنم:"