میدونی ،از بین سه نیاز اولیه انسان، خواب هشتاد درصد وجود منو فراگرفته

پس غذا هیچ جوره نمیتونه جای خواب رو برام بگیره

بینهایت مود

+۱یهویی همه جا حس و حال بهار گرفت..درخت توی حیاطمون شکوفه زده پرستو هایی که هر سال توی حیاطمون لونه درست میکردن دوباره اومدن و ما هم پنجره ها رو باز کردیم شبیه اینه که قرنی از باز گذاشتن پنجره ها میگذره

آنی مثل همیشه این موضوع پنجره باز براش خیلی عجیبه(همه چی براش عجیبه همه چی)برای همین هر وقت میبینه باز گذاشتیم می‌ره روی تاقچه پایین پنجره میشینه و بیرونو نگاه می‌کنه منم روی تختم دراز میکشم و از بادی که مستقیم میخوره به صورتم لذت میبرم

و این بهش میگم استراحت و آسودگی

:>

+۲این روزا دوباره خیلی جدی تر برگشتم به حالت ذخیره انرژی و خستگی برای این که این حالتمو نگه دارم برای بار سوم دارم تاناکای همیشه خسته میبینم و عاشق وایب و اون سادگی و ارامششمD": میدونید خود مانگاکا هم یه پا خسته بوده که یه خسته خدایی رو ساخته آخه حتی صفحه های مانگا پر از فضا های خالی و سفیده انگار مثل من کشیدن جزییات پدرشو در میاورده میدونید که آدما انرژی زیادی رو به روشای مختلف هدر میدن توجه به جزییات کم اهمیت انرژی زیادی میبره

(من سر زنگ ورزش به روایت گیف)

+۳یکی از کارای موردعلاقم اینه که بعد دیدن یه انیمه در حالی که اوپ/اند انیمه(مختصر نویسی شده) داره پخش میشه نقاشیشو میکشم(این مورد برای دازای صدق نمیکنه همیشه دارم میکشمشxD) می‌خوام یه چند تاشو نشونتون بدم(حقیقتش دیدن نقاشی های میتسوری کاری می‌کنه دلم بخواد بیشتر نقاشی کنمD:)

کلیک

کلیک

کلیک

+۴با دوستم نشستیم موزیک ویدیو های قدیمی سوپر جونیور رو دیدیم و وایییXD اون مدل موها اون رقص و مدل خوندنشونxD واقعا برای الان خزه ولی میتونم تصور کنم چقدر برای اون موقع خفن بوده می‌خوام فنشون شمD:

میدونید ام‌وی اوپرا زیادی وایب ومپایر بالماسکه و خفن طوری داره دوسش دارمممD":

 

+۵ تعداد غیر قابل شمارشی انیمه ی ندیده توی گوشیم هست و من حوصلم نمیشه شروعشون کنم(تا یه وقت تموم نشن....) گوشیم تا خرخره پر هست و همچنان من دارم پوشه دویست تایی ام‌وی ها رو بیشتر میکنم...XD

 

+۶من اصلا نمیتونم باور کنم یکشنبه عیده کمتر از یک هفته دیگه وارد قرن جدید میشیم و اولین بهار قرن که خشک هم هست رو میبینیم فقط می‌خوام چشممو روی عید دیدنی و سیزده بدر ببندم

میدونید اگه من روزی مستقل شم و اگه واقعا بتونم در رو هیچکس باز نمیکنم._.اصلا چه رسمیه.. بدم میاد از مهمون._.*وقتی خیلی مهمون نوازی*

 

+۷از موقعی که مدرسه ها تعطیل شده حتی یکبار هم به این فکر نکردم چه کار ناتمومی دارم چه برسه به این که برنامه ریزی کنم*خنده هیستوریک*

راستیD: بچه های کلاسمون خیلی پایه و باحالن طوری که مدرسه رو ۲۱-۲۰ اسفند به طور خودجوشانه تعطیل کردیمxD تازه ثواب هم کردیم معلم ها وقتی دانش آموز نیاد خیالش راحته می‌ره به زندگیش میرسه والا بوخودا خودشونم گفتن|B

نتونستم آپلودش کنم..

+۸یبار هم روی صندلی معلم گچ ریختیم D: اما معلم فهمید و از طرف معاون کلی نصیحت شدیم و پاهامون درد گرفت..چون سخنرانیش طولانی شد و ما هم سر پا بودیم:|

البته من توی اذیت های اینجوری نقشی ندارم در واقع خیلیم مظلوم واقع میشم تو مدرسه:| هیچ کدومشون نمیفهمن من مظلوم نیستم فقط سطح انرژیم خیلی کمتره و حوصله ندارم ترجیح میدم بخوابم و توی این سر و صدا دخالت نداشته باشم همین ایش:| -بهم میگن ایموجی کوالا بهم میاد آخه چراT-T -

 

+۹کاور بومگیو رو گوش کردید که؟؟می‌بینید چقدررر صداش به وایب آهنگ میاد؟منطورم اینه که صداش یه آرامش خاصی داره و فکر کنم زیر بمه انگار با آهنگ مخلوط میشه و یه چیز گوش نواز رو به وجود میاره:")~

 

+۱۰میخواستم دیر تر پست بزارم ولی دلم خواست زودتر بنویسمش اگه اینطور باشه و بخوام بذارم بعدا منتشر کنم ذوق حرفامو یادم می‌ره پس زودتر گذاشتم و میخوام پیشاپیش بگم..

عیدتون و بهارتون پیشاپیش مبارک~همگی!سال خوبی در پیش داشته باشید سعی کنید خودتونو خوشحال کنید و خوش بگذرونید و تجربه کنید

+اسپرینگ دی و این پست..نمیتونم فراموشش کنم فقط همین.

+نمیدونم اینجور پستای چرت و پرت دوست دارید یا نه..ولی من نوشتنشو دوست دارمD":

+با اینکه خیلی شبه و اکثرا خوابن ولی امشب منتشرش میکنم..شبتون هم بخیرD: